22 Mart 2015 Pazar

Mezara kadar borçlu kalmaya son verilsin

Bireysel İflas ABD, AB ülkeleri ve birçok ülkede var olan bir kurum. Bu sistem borçlarını makul bir sürede ödeyemeyecek durumda olan, mal varlığı borçlarını karşılamayan veya borçlarını ödeyecek bir gelire sahip olmayanların borç ve alacaklarının hakim denetiminde tasfiyesidir.
Tasfiye sonunda borçlar silinmekte ve kişi hayata taze bir başlangıç yapabilmektedir. Tasfiye sonucu ödenemeyen borçlardan kişiye karşı artık yasal takip yapılamamaktadır.
 Bizim ülkemizde böyle bir yasal düzenleme yoktur. Bizim talebimiz medeni ülkelerde var olan bu uygulamanın yasal düzenleme yapılarak bizim ülkemizde de uygulama alanı bulmasıdır.

4 yorum:

  1. Attention Dear!!!

    DO YOU URGENTLY NEED A FAST LOAN?? FOR INVESTMENT?? CONSTRUCTIONS? EMAIL: (Informations@usa.com)OR(fastservice@mynet.com)

    FAST SERVICE LIMITED.

    www-info@usa.com
    Informations@usa.com
    fastservice@mynet.com
    wwwinfoinvestment@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Ben Bayan Olivia Daniel, hayat boyu fırsat kredisi veren özel bir borç verdim. Borçlarınızı ödemek için acilen bir krediye mi ihtiyacınız var veya işinizi geliştirmek için bir krediye mi ihtiyacınız var? Bankalar ve diğer finansal kuruluşlar tarafından reddedildi? Bir konsolidasyon kredisine veya ipoteğine mi ihtiyacınız var? Daha fazlasını istemek için çünkü tüm finansal problemlerinizi geçmişte bırakmaya çalışıyoruz. Finansal yardıma muhtaç olan, kötü bir kredisi olan veya faturaları ödemek için paraya ihtiyacı olan bireylere,% 2'lik bir oranla işletmeye yatırım yapmak için borç para veriyoruz. Bu aracı, size güvenilir ve faydalı bir yardım sağladığımızı ve kredi vermeye istekli olduğumuzu bildirmek için kullanmak istiyorum. Yani bugün bize e-posta ile ulaşın:
    (Oliviadaniel93@gmail.com)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba .. Benim adım Aydın Ertan ve Türkiye'nin vatandaşı, "Kredi Finansmanı Evi" adında bir kredi şirketine teşekkür etmek istiyorum. Banka tarafından kredi almaktan birkaç kez reddedildikten sonra reklamlarını aldım çevrimiçi denemeye karar verdim, çünkü bana yardım edecek kimsem yok ve neyse ki, bazı kağıt işleri imzaladıktan ve gerekli prosedürleri tamamladıktan sonra kolayca kredi aldım ve tanıklığımı çevrimiçi olarak paylaşmaya karar verdim. Benim gibi aynı durum, her tünelin sonunda ışık olması ve sorunlarının çözümünü bulmaktan vazgeçmemesi umuduyla olabilir. Ayrıca, finansal desteğe ihtiyacınız varsa onlarla iletişime geçebilir ve ayrıca bilgilerini çevrimiçi ortamda nasıl edindiğinizi anlatabilirsiniz.

    E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Hepsi, Gıda süpermarket işimi farklı yerlerde kurmam için 1.000.000,00 USD tutarında bir kredi sağlamama yardımcı olan Elegant kredi firmasına teşekkürler. Son dört yıldır mali yardım arıyorum. Ama şimdi, kredi memuru Bay Russ Harry'nin tüm yardımı ile tamamen stresliyim. Bu nedenle, işini geliştirmek için fon arayan herkese yardım için bu büyük firma ile iletişime geçmesini tavsiye edeceğim ve bu gerçek ve test edilmiştir. Ona E-posta --Elegantloanfirm@Hotmail.com- veya Whats-app +393511617486 aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil